LLM în Master of Laws by Dissertation

Generalități

Programul de descriere

Scopul calificării

Scopul acestei calificări este de a permite unui student să demonstreze prin formare de cercetare o capacitate de a stăpâni la un nivel avansat starea actuală a cunoștințelor de specialitate pe un anumit subiect din cadrul unei anumite ramuri a dreptului și de a oferi o pregătire solidă în metodologiile de cercetare.

Reguli de acces

General

i. Cerința minimă de înscriere este o diplomă LLB (sau o calificare echivalentă) la nivelul NQF 7 sau 8 și un număr minim de credite de 624. Candidații pentru admiterea la master, în general, trebuie să fi obținut diploma anterioară cu o notă medie de cel puțin 65%.

ii. Șeful de departament relevant poate permite unui solicitant să se înregistreze ca student în scopul de a primi îndrumări și de a folosi facilitățile Universității pentru pregătirea unei propuneri de cercetare. Acest lucru nu creează o așteptare ca studentul să fie admis la studiile de master și o astfel de înregistrare este provizorie până la aprobarea admiterii studentului de către Consiliul Facultății de Drept. Consiliul Facultății de Drept aprobă admiterea unui student pe baza meritului academic al studentului, propunerea de cercetare depusă de student și capacitatea facultății de a oferi îndrumare și supraveghere adecvată și continuă a studiului.

Ia notă: un grad BProc nu satisface cerințele formale de intrare pentru un program LLM, dar titularul unui grad BProc poate solicita admiterea la gradul LLM prin recunoașterea învățării anterioare, care poate fi acordată în condițiile în care poate a fi considerat adecvat.

Evaluare

General

  • i. Se va face o evaluare integrată, cu accent pe realizarea rezultatelor la nivel de ieșire.
  • ii. Evaluarea urmărește să evalueze performanțele elevilor pentru a determina dacă un student respectă criteriile de evaluare; și să încurajeze și să ghideze îmbunătățirea performanței elevilor.
  • iii. Evaluarea se bazează pe principiile evaluării continue și regulate și a feedbackului complet și prompt.
  • iv. Evaluarea constă din două componente: evaluarea formativă și evaluarea sumativă.

Evaluare formativa

i. Evaluarea formativă vizează dezvoltarea unei culturi de învățare pe tot parcursul vieții, bazată pe auto-studiu continuu și în pregătirea studentului pentru redactarea unei disertații de calitate.

ii. În cursul redactării disertației, studentul este obligat să participe la o serie de discuții de seminar pe teme legate de subiectul cercetării.

Scopul este de a evalua înțelegerea elevului cu privire la domeniul de studiu și capacitatea acestuia de a comunica în mod eficient cu privire la domeniile problematice și probleme legate de subiectul de cercetare. În plus, studentul este stimulat și încurajat de această participare la discursul în domeniul de studiu și, în special, la disertația.

iii. De-a lungul timpului, au loc întâlniri periodice între student și supervizor, în cadrul cărora sunt discutate toate aspectele referitoare la pregătirea pentru examinarea orală, subiectul cercetării, desfășurarea cercetării și redactarea și finalizarea disertației.

iv. Supraveghetorul evaluează studentul în mod continuu și, la fel de important, îl îndrumă prin proces.

Evaluarea sumativă

i. Evaluarea sumativă se realizează la început printr-un examen oral formal. Examinarea orală a materialului de studiu prescris servește pentru a evalua capacitatea studentului de a se implica în tipul de cercetare și redactarea disertației, necesară pentru această calificare. Examenul oral trebuie susținut înainte ca studentul să se apuce formal de redactarea disertației.

ii. Evaluarea sumativă este finalizată atunci când disertația este evaluată așa cum este prevăzut în Regulamentele academice și în Politicile de studii superioare și postuniversitare.

iii. Atât în cadrul examenului oral, cât și în disertație, studenții sunt evaluați asupra capacității lor de a integra cunoștințele prealabile obținute în studiile anterioare, cu o cunoaștere mai profundă, la nivel înalt, a temei de cercetare obținută din cercetarea în temă și din scrierea savantă asupra acesteia . Scopul este de a demonstra o înțelegere reflectantă și savantă a temei de cercetare și a ramurii relevante a dreptului.

iv. Împreună cu evaluarea formativă, evaluarea sumativă stabilește dacă studentul primește calificarea.

v. Ca o demonstrație suplimentară a capacității studentului în această privință, studentul este obligat să prezinte un articol publicabil bazat pe disertația care poate fi, la discreția supraveghetorului, spre publicare într-un jurnal de avocatură sub numele de student sau numele atât ale studentului cât și ale supervizorului.

Cerințe de trecere

i. Un student trebuie să treacă individual examenul oral și disertația.

ii. Pentru a trece examenul oral, un student trebuie să obțină o notă minimă de 50% la examen.

iii. Pentru a trece disertația, un student trebuie să obțină o notă minimă de 50% în disertație.

iv. Nota finală a calificării cuprinde o treime din nota pentru examenul oral și două treimi din nota pentru disertație.

v. Calificarea se acordă dacă un student susține atât examenul oral cât și disertația.

vi. Calificarea se acordă distincție dacă un student completează calificarea în doi ani și obține o notă finală de cel puțin 75%.

Curriculum

i. Perioada minimă de studiu pentru disertația LLM este de un an.

ii. Perioada maximă de studiu pentru disertația LLM este de doi ani pentru un normă întreagă și trei ani pentru un student part-time. Extensiile la aceste perioade vor fi ascultate doar în circumstanțe excepționale și vor fi tratate în conformitate cu Politica de studii superioare și de studii postuniversitare.

iii. Curriculumul cuprinde o disertație de aproximativ 100 de pagini dactilografiate într-o distanță și jumătate pe o pagină A4.

iv. De asemenea, studentul trebuie să prezinte un articol publicabil bazat pe disertația sa, care poate, la discreția supraveghetorului, să fie transmisă spre publicare într-un jurnal de drept, sub autoritatea studentului sau atât a studentului, cât și a supervizorului.

v. Gradul LLM prin disertație este oferit în următoarele domenii de specializare:

  • o Drept administrativ și municipal m Drept internațional
  • b Drept administrativ n Interpretarea statutului
  • c Drept bancar o Jurisprudență
  • d Drept procesual civil p Dreptul muncii
  • e Drept constituțional q Dreptul muncii și relațiile de muncă
  • f Drept corporativ r Legea dovezilor
  • g Dreptul penal s Legea mercantilă
  • h Drept penal, procedură penală și legea probelor
  • t Drept internațional privat
  • u Drept privat
  • i Drept procesual penal împotriva dreptului roman
  • j Drepturile omului w Legea securității sociale
  • k Drepturile omului și practica constituțională x Legea fiscală
  • l Legea indigenă

Pentru informații suplimentare și întrebări privind cerințele de intrare, datele de închidere și procedura de cerere, contactați facultatea:

Doamna P Magongoa: Auckland Park Kingsway Campus
Tel: 011 559 3843, e-mail: phaladim@uj.ac.za, Web: www.uj.ac.za/law

Date de înregistrare și început

Înregistrarea începe în ianuarie și prelegerile în februarie, atât pentru programele de lucru de licență, cât și pentru cele postuniversitare.

Toate programele de cercetare pentru masterat și doctorat se pot înregistra pe tot parcursul anului.

Data de încheiere: Academic începe în ianuarie și se încheie în decembrie. Termenul limită al programului este determinat de durata programului.

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university i ... Citeste mai mult

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university is alive down to its African roots, and well-prepared for its role in actualising the potential that higher education holds for the continent’s development. Citește mai puţin