Studii de master în Drept

Generalități

Programul de descriere

Gradul de Master în Drept este reglementat prin Legea 34/2006, din 30 octombrie, dezvoltat prin Decretul Regal 775/2011 din 3 iunie. În conformitate cu aceasta, Facultatea de Drept a Universității din La Laguna, în colaborare cu Asociația Avocaților din Santa Cruz de Tenerife- începe din anul universitar 2014/15, pregătirea necesară pentru a oferi absolvenților dreptul de a exercita profesia de avocat, o dată testul de aptitudini corespunzătoare de stat.

Acesta îndeplinește astfel cererea societății de a oferi instruire calificată celor care vor fi parteneri-cheie în administrarea justiției, calitatea serviciilor furnizate, care redounds o protecție jurisdicțională efectivă în mod direct că Constituția noastră garantează tuturor cetățeni.

Acest Master le va permite să desfășoare activități în conformitate cu Decretul Regal 775/2011, din data de 03 iunie, Regulamentul din Legea 34/2006 din 30 octombrie privind accesul la profesiile de avocat este aprobat și solicitor instanțelor.

Justificare din titlu

Conform prevederilor din expunerea de motive a Legii 34/2006 din 30 octombrie, care reglementează normele care reglementează accesul la profesie în Spania, este o cerință derivă din articolele 17.3 și 24 din Constituția spaniolă. În domeniul dreptului comparat, de formare profesională de a acționa în fața instanțelor necesită acreditare prealabilă a absolvenților în științe juridice. De asemenea, în Spania, cerința unei astfel de formare a fost o cerere constantă de asociații profesionale în ultimele trei decenii.

În mod similar, Cartea albă vizează Justiției prezentate de Consiliul General al Puterii Judiciare în 1997, ca Conferința X a decanii facultăților de Drept a universităților spaniole la 28 iunie 2004. De asemenea, dintr-o perspectivă politică, Pactul de stat pentru Justiție în 2001 a condus în aceeași direcție.

Prin urmare, legea menționată reglementează accesul la profesia de avocat, care, împreună cu regulamentele de punere în aplicare prin Decretul Regal 775/2011, din 11 iunie, necesare pentru accesul la profesia procesului de adoptare a legii formarea profesională bazată pe trei piloni de bază: realizarea de cursuri de formare, un stagiu și un test de competență profesională.

În conformitate cu art. 4.1 din Legea, cursuri de formare și stagii ofere formare profesională specializată, care permite studenților să se califice pentru evaluarea națională, și o astfel de formare pot fi furnizate în conformitate cu normele care reglementează învățământul postuniversitar oficial universitar. Între timp, regulamentul de aplicare a legii în arta sa. 4.1, a) prevede că universitățile publice sau private pot oferi formarea în cadrul programelor care conduc la obținerea master oficiale de licență.

În consecință, -și masterat în Drept masterat în legiferare, de la intrarea în vigoare a acestui regulament -31 octombrie 2011- nu este activat, ca înainte, pentru a merge direct la exercitarea profesiei avocat, devenind Masteratul de drept în modul în care ar oferi pregătirea necesară pentru absolvenții care pretendieran exercita această profesie, după depășirea, de asemenea, un test național de formare, având în vedere că implicarea profesioniștilor din domeniul juridic este esențială pentru buna funcționare a Administrației Justiției în curs de expansiune continuă și specializare. Pe scurt, titlul se propune să se conformeze cerințelor de formare stabilite de reglementările privind accesul la profesia de avocat.

Prin urmare, Facultatea de Drept a Universității din La Laguna promovează organizarea studiilor care au condus la studii universitare de masterat în Drept cu participarea în aceasta a Baroului din Santa Cruz, Santa Cruz de Tenerife, în exercitarea responsabilitățile sale sociale ca și instituțiile legate de formarea academică și practică profesională, pentru care a semnat acordul impus de art. 7 din Regulamentul de acces la profesiile de barrister și Solicitor al instanțelor.

Descrierea procedurilor de consultare internă și externă utilizate pentru a produce curriculum

Facultatea de Drept de la Universitatea din La Laguna este în curs de implementare (anul 4) Certificatul în drept, precum și dispariția unui grad în drept, constituind ambele licențe pentru acces la Master în advocacy.

Profil de intrare și de ieșire

Admitere profil

În ceea ce privește profilul de intrare recomandat, trebuie să fiți conștienți de faptul că acest Master este destinat celor care doresc să intre în profesia de avocat a instanțelor, iar principalul obiectiv este acela de a îmbunătăți formarea profesională de avocat în calitate de parteneri relevanți administrarea justiției, astfel încât cetățenii sunt garantate consiliere, apărare juridică și calitatea tehnică de reprezentare ca fiind esențială pentru exercitarea dreptului fundamental la o protecție eficientă. Prin urmare, legea instituie un sistem de excelență de formare a cărei piloni de bază sunt realizarea acestui maestru, în cazul în care studentul / a dobândi un set de competențe specifice, dezvoltarea unei perioade de practici externe și o evaluare formare profesională de fitness finalizează procesul înainte de înscriere în caracterul profesional relevant. Prin urmare, nu ar trebui să se uite numai exclusiv la Decretul Regal 1393/2007, astfel cum a fost modificat prin Decretul Regal 861/2010, art. 16 prevede că accesul la învățăturile oficiale ale master, dar, de asemenea, Decretul Regal 775/2011, din data de 03 iunie, Regulamentul din Legea 34/2006 din 30 octombrie privind aprobarea accesului la profesiile barrister și solicitor instanțelor, care prevede că studenții ar trebui să aibă un titlu care a dobândit următoarele competențe juridice:

a) să cunoască și să înțeleagă elementele, structura, resursele, interpretarea și aplicarea legii și să interpreteze sursele și conceptele juridice fundamentale ale fiecăreia dintre diferitele ordine jurisdicționale.

b) Cunoaște și înțelege mecanismele și procedurile de soluționare a litigiilor juridice și situația juridică a persoanelor în relațiile lor cu guvernul și autoritățile publice în general.

c) Cunoașterea și aplicarea criteriilor de prioritate a surselor de a stabili normele aplicabile în fiecare caz, și mai ales în conformitate cu normele, principiile și valorile constituționale.

d) Interpretează texte juridice dintr-o perspectivă interdisciplinară, folosind principiile juridice și valorile și principiile sociale, instrumentele etice și deontologice de analiză.

e) Ia decizii cu un argument juridic convingător asupra unei întrebări teoretice cu privire la diverse probleme juridice.

f) Pentru a rezolva cazuri practice conform legii în vigoare, ceea ce presupune pregătirea prealabilă a materialelor, identificarea problemelor problematice, selectarea și interpretarea datelor legii pozitive în vigoare și a argumentat subsumare de expunere.

g) Mâner cu îndemânare și precizie limbaj juridic și terminologie a diferitelor ramuri de drept: elaborarea unei documente legale ordonate și ușor de înțeles. Comunicați oral și în scris, idei, argumente și raționamentul juridic, folosind înregistrările corespunzătoare în fiecare context.

h) Folosind tehnologia informației și comunicare pentru căutarea și obținerea de informații juridice (baze de date de jurisprudență, literatura, etc.), precum și instrumente de lucru și de comunicare.

profilul absolvent

Informațiile nu sunt disponibile. Ne pare rău pentru neplăcerile create

obiective

  • Abilitati de gestionare a informațiilor (capacitatea de a prelua și analiza informații din diferite surse)
  • Cunoștințe de bază a profesiei
  • Capacitatea de analiză și sinteză
  • Abilitatea de a organiza și a planului
  • comunicare orală și scrisă în limba proprie
  • Depanarea
  • și capacitatea de auto-critică
  • Lucrul în echipă
  • angajament etic
  • Capacitatea de a aplica cunoștințele în practică
  • Abilitati de cercetare
  • Abilitatea de a se adapta la noile circumstanțe
  • Abilitatea de a lucra în mod autonom
  • Cunoască și să identifice clase, valoarea și efectele documentelor
  • Abilitatea de a scrie diferit în scris în fața diferitelor instanțe

competențe

  • Aflați tehnicile care vizează investigarea și stabilirea faptelor în diferitele tipuri de proceduri, în special în producția de documente, interogatoriile și dovezi medico-legale.
  • Posedă, să înțeleagă și să dezvolte abilități care să permită să aplice cunoștințele academice de specialitate dobândite în măsura în schimbare realitate care se confruntă avocații pentru a evita un prejudiciu, risc sau un conflict în raport cu interesele incredintate sau practica în fața instanțelor sau autoritățile publice și funcții consultative.
  • Știe și să poată să integreze apărarea drepturilor clienților în cadrul sistemelor de protecție judiciară naționale și internaționale.
  • Cunoașterea diferitelor tehnici și cunosc soluții la problemele de compoziție interes folosind metode alternative la instanțele de judecată.
  • Cunoască și să aplice drepturile și profesionale de avocat în relațiile cu clientul, celelalte părți, instanța sau autoritatea publică și îndatoririle etice ale avocaților.
  • Înțelegerea și evaluarea diferitelor responsabilități legate de exercitarea activității profesionale, inclusiv funcționarea de bază a asistenței juridice și promovarea responsabilității sociale a avocatului.
  • Știind cum să identifice conflictele de interese și să învețe tehnici de rezoluție, să stabilească domeniul de aplicare al secretului profesional și a confidențialității, și să păstreze independența judecății.
  • Știind cum să identifice cerințele și determinarea organizației care oferă consultanță juridică.
  • Cunoască și să aplice în practică mediul organizațional și managementul comercial al profesiei juridice și sa asociativă legal, fiscal, al muncii și protecția datelor cu caracter personal.
  • Dezvoltarea abilităților și abilități pentru alegerea strategiei potrivite pentru apărarea drepturilor clienților, ținând cont de cerințele diferitelor domenii de practică profesională.
  • Să știe cum să dezvolte abilități care să permită avocatului să îmbunătățească eficiența muncii lor și de a îmbunătăți performanța generală a echipei sau a instituției care se dezvoltă prin accesul la surse de informare, cunoașterea limbilor, managementul cunoștințelor și a tehnicilor de management și instrumente aplicată.
  • Știu, știu cum să organizeze și să planifice resursele individuale și colective disponibile pentru exercitarea în diferitele sale modalități de organizare a profesiei de avocat.
  • Cunoaște expune oral și în scris faptele și să tragă consecințele juridice argumentalmente, ca răspuns la context și destinatari cărora le sunt îndreptate, în conformitate, după caz, cu caracteristicile fiecărui domeniu modalități de procedură.
  • Știu cum să-și dezvolte activitatea specifică și profesională în echipe interdisciplinare.
  • Să știe cum să dezvolte competențe și abilități interpersonale pentru a facilita exercitarea profesiei de avocat în relațiile lor cu cetățenii, cu alți profesioniști și instituții.

Orientare și îndrumare

Din punct de vedere al informațiilor cu privire la curriculum, Facultatea de Drept are un site web unde studenții pot găsi informații cu privire la Maestru de acces la profesia de avocat.

Pentru informații și caracterul personalizat de sprijin, studentul are alte elemente:

Facultatea de Drept are un POAT (Plan de orientare și de acțiune Tutorial), care este atribuit studenților celui care le însoțește Facultății pe parcursul șederii lor la Facultatea și tutore personal sau orienteaza curriculare și îi sprijină în cariera sa academică.

Secretariatul Centrului este fereastra echipei de management centru responsabil pentru titlu. Studentul poate fi direcționat către secretariatul centrului pentru a rezolva problemele legate de calificări de predare, creanțe în materie de predare, transfer de înregistrări, etc. asintos

Biroul de studii superioare: Ei pot obține toate informațiile și consiliere cu privire la gradul de absolvent în cauză, precum și aspecte legate de managementul academic centrale.

În plus, Universitatea din La Laguna dispune de Informare și orientare (SIO), care este biroul destinat să informeze, consilia și ghida comunității universitare, în general, ceea ce duce studenții la birourile corespunzătoare, în funcție de interesele lor. SIO are o zonă de informații care să răspundă nevoilor de informare ale ULL academic și administrativ: informații cu privire la burse și granturi, proceduri, drepturi și responsabilități, termene și proceduri, transferul de înregistrare academice, studii simultane, reglementări reședință, etc.

Asociațiile profesionale, de asemenea, au propriile site-uri în cazul în care elevii pot găsi informații de interes și în cazul în care informațiile de Master Accesul va adera la profesia de avocat în ziua lui.

practicile externe

aplicarea practică a tuturor conținutului master într-o situație reală a practicii profesionale. În special în cunoașterea organizarea și funcționarea birou profesionale, probleme etice și responsabilitate. Tipul de activități profesionale în care studentul va vorbi / să depindă de problemele gestionate în stat, care necesită inserarea în destinația fluxului de lucru de locuri de muncă, luând mediul de lucru al instituției și rolul atribuit.

În conformitate cu prevederile art. 16 din RD 775/2011, din 3 iunie, studenții vor fi îndrumați de o echipă de profesioniști în fața căreia un avocat care a practicat profesia timp de cel puțin 5 ani, vor fi desemnate. Studenții în dezvoltarea practicilor lor, au dreptul de a se întâlni cu membrii echipei au atribuit meditații. Fiecare echipă de mentorat, compusă din cel puțin 3 membri, va avea un maxim de 6 elevi. În cazul în care tutorele desemnat nu a putut să își desfășoare activitatea cu elevul, tutorele la conducerea tutoriale va numi unul nou, în conformitate cu prevederile Regulamentului privind gestionarea practicilor externe ale corpului student al Universității din Laguna.

Echipa de mentorat trebuie să pregătească un raport sau semestrial raport care reprezintă activitățile desfășurate în timpul exercitării funcțiilor lor.

a. conținut

În practicile externe, studentul ar trebui, cu ajutorul tutorelui intern, a pus în practică cunoștințele dobândite pe tot parcursul programului. Studentul poate participa la studii, redactarea documentelor juridice, să participe la cunoașterea și soluționarea cazurilor, precum și tot ceea ce este necesar prin găzduirea în conformitate cu un convenit anterior de ambii tutori organizație și cunoscută de către planul de student la momentul

încorporarea acestuia.

b. Site-uri de dezvoltare

Practicile pot fi dezvoltate, astfel cum este prevăzut la articolul 15 din Decretul regal 775/2011, în instanțe sau instanțe, parchete, companii sau birouri profesionale de avocați, instituții corecționale, departamente juridice sau de resurse umane ale guvernului, instituțiilor

funcționari sau companii.

c. Durata stagiului

Practici, în conformitate cu articolul 14 din Decretul regal 775/2011, va implica încă 30 ECTS cele indicate la articolul 12 din aceeași lege.

Practici acoperă un total de 740 de ore va avea loc pe parcursul celor trei semestre de Master.

d. rezultate așteptate

Cu practicile externe module elevii vor învăța să:

  • Integrarea formării teoretice și practice, prin participarea activă și relația cu profesioniștii care își exercită activitatea în locuri diferite de dezvoltare.
  • Dezvoltarea calităților umane și abilități tehnice pentru a răspunde în mod adecvat la cerințele de practică profesională.
  • Exercitarea funcției de consiliere propriu de consiliere, stabilind raporturi juridice pentru a evita conflictele juridice.
  • Act în fața organelor jurisdicționale ale ordinelor respective, care să le permită, în viitor, să efectueze acțiuni procesuale lor proprii avocat.
  • Acționeze ca mediator în litigiile juridice, să caute soluții în instanță.

Master tezei de doctorat

Acest lucru are ca scop evaluarea competențelor asociate acesteia și rolul său este de a încuraja studentul să se ocupe de probleme juridice specifice pe care le pot întâlni în practica lor profesională și pot fi, de asemenea, asociate cu cercetarea în domeniul juridic, pe o temă astăzi. Pentru fiecare an universitar Comitetul Academic de Master publicat înainte de expirarea perioadei de înscriere o listă de posibile subiecte ale Masters finale. La începutul semestrului, fiecare student înscris trebuie să aleagă una dintre aceste probleme și spune tutorele vostru, care va fi Învățător, pentru îndrumare în pregătirea lucrărilor și studentul care va prezenta un proiect al acestuia. Înainte de apărarea lui, studentul va prezenta teza de master în triplu exemplar în format PDF și nu trebuie să depășească 60 de pagini în secretariatul Facultății de Drept, împreună cu un raport de tutore obligatoriu, o cerință fără de care nu sprijină rezervorul. Fiecare tutore va avea un maxim de 4 studenți în fiecare an universitar.

Ultima actualizare Mart 2020

Bursa de studiu Keystone

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră

Despre facultate

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad ... Citeste mai mult

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad y contribuyendo decisivamente a su modernización. Citește mai puţin
Santa Cruz de Tenerife