Keystone logo
© Eli Haney, Northwest University photographer
Hawaii Tokai International College

Hawaii Tokai International College

Hawaii Tokai International College

Introducere

Înființată în 1992 ca un colegiu american de arte liberale de doi ani, Hawaii Tokai International College (HTIC) este situat în orașul Kapolei. HTIC, care este acreditată de Comisia de acreditare pentru colegii comunitare și junior din Asociația de Școli și Colegii de Vest (WASC), este singurul campus american al Sistemului Educațional Universitar Tokai din Japonia. HTIC reflectă filozofiile educaționale combinate ale fondatorului TES, dr. Shigeyoshi Matsumae, și dr. Richard Kosaki, Universitatea de Hawaii, fost profesor și fondator al sistemului comunitar al Colegiului UH. Ambii bărbați împărtășesc o credință puternică în educația activă, prin care elevii nu numai că dobândesc cunoștințe, dar și dezvoltă gândirea critică, abilitățile de comunicare și curiozitatea intelectuală de a fi cursanți pe tot parcursul vieții.

În calitate de om de știință, dr. Matsumae credea că o educație artistică liberală puternică ar contribui la o conștiință morală și socială necesară pentru o lume din ce în ce mai avansată din punct de vedere tehnologic. Experiențele sale din timpul celui de-al doilea război mondial l-au determinat să creadă, de asemenea, că o educație orientată pe plan internațional este cea mai bună cale spre o pace durabilă. Ca atare, Sistemul Educațional al Universității Tokai (TES) este o rețea extinsă de instituții educaționale și de cercetare din toată Japonia, cu facilități localizate, de asemenea, în Danemarca și Austria. Locația geografică unică a Hawaii și mediul multicultural bogat l-au transformat într-un loc perfect pentru campusul american al TES.

Astfel, HTIC exemplifică și reflectă convingerile doctorului Matsumae. Deși este deținută de japonezi, HTIC este un colegiu de juniori de artă liberală americană acreditat. La înființarea HTIC, dr. Kosaki a atras atenția asupra misiunii Tokai de pace a lumii și a stabilit ca obiectiv al Colegiului un corp internațional de studenți care să studieze și să trăiască împreună într-o comunitate de învățare.


Participarea comunitară

Toți elevii de la HTIC sunt încurajați să participe la comunitatea locală și de-a lungul anilor s-au oferit voluntar la centre comunitare, școli, centre de îngrijire a copiilor, piețe de fermieri, curățenie la plajă și la evenimente precum Festivalul Internațional de Film de la Hawaii, Marele Aloha Run și Honolulu Maraton. Există, de asemenea, oportunități de observare și de participare la prima vizită în comunitatea de afaceri și în administrația locală.

În plus față de programele educaționale ale HTIC, colegiul participă la viața comunității prin împărtășirea facilităților sale cu grupuri care doresc să organizeze ateliere, seminarii, conferințe și instruire.

Pe măsură ce Hawaii se îndreaptă mai adânc în secolul 21, instituții precum HTIC vor juca un rol vital în crearea podurilor internaționale necesare tuturor celor care doresc să devină articulați și conștienți cultural din "satul global". La fel cum HTIC este tânăr, energic și angajat oferind elevilor aceste poduri pentru a-și îmbunătăți viața, HTIC este dedicat promovării schimbului de idei între cercetători, cercetători, guvern și lideri de afaceri pe o varietate de subiecte și probleme. În acest sens, HTIC speră să continue să fie o parte activă a comunității West Oahu, contribuind în multe moduri pozitive la dinamismul și creșterea acesteia - la fel cum Hawaii multiculturale le-a oferit studenților și vizitatorilor internaționali HTIC un loc în care să experimenteze spiritul cald din Aloha.


Rezultatele învățării instituționale

Rezultatele educaționale instituționale ale HTIC își au rădăcinile în misiunea de a educa elevii să devină cetățeni productivi la nivel mondial. Aceste rezultate ale învățării reprezintă o parte integrantă a cursurilor, programelor, serviciilor și activităților Colegiului. Toate cursurile oferite la HTIC includ, după caz, aceste rezultate ale învățării.

(În plus, clasele selectate sunt desemnate ca termeni ca fiind "intensivi" și subliniază aceste trei rezultate specifice: scrierea, comunicarea orală și / sau învățarea prin cooperare).


Abilități eficiente de comunicare

Elevii citesc în mod analitic, ascultă discernământ și comunică în mod clar, eficient și creativ, atât în formă scrisă, cât și orală, într-o manieră adecvată audienței, situației și contextului.

Domeniile de aptitudini, cunoștințe și valori care cuprind acest rezultat instituțional de învățare în care studenții trebuie să realizeze sunt:

  • Oral
  • Scris
  • Citirea înțelegerii
  • Competențe intelectuale și practice


Competențe intelectuale și practice

Elevii demonstrează abilități intelectuale și practice în diferite contexte și domenii, interpretând și oferind soluții raționalizate la problemele întâlnite atât în sala de clasă, cât și în afara acesteia.

Elevii efectuează analize cantitative și științifice și evaluează raționamentul, revendicările sau informațiile. Elevii demonstrează, de asemenea, creativitatea și o apreciere în cunoștință de cauză a artelor.

Domeniile de aptitudini, cunoștințe și valori care cuprind acest rezultat instituțional de învățare în care studenții trebuie să realizeze sunt:

  • Gândire critică
  • Rațiunea cantitativă
  • Creativitate
  • Educația informațională și tehnologică
  • Aprecierea estetică
  • Cetățenie globală


Cetățenie globală

Elevii demonstrează un sentiment de conștientizare dincolo de sine, care include o apreciere a diversității și a multilingvismului. Elevii practică de asemenea cooperarea, comportamentul etic și alte comportamente care contribuie la înțelegerea globală și la pacea mondială.

Domeniile de aptitudini, cunoștințe și valori care cuprind acest rezultat instituțional de învățare în care studenții trebuie să realizeze sunt:

  • Înțelegerea interculturală
  • Motivul etic
  • A doua limbă
  • Învățarea prin cooperare
  • Înțelegerea problemelor păcii mondiale


Programa

HTIC oferă patru clase academice în fiecare an. Noii studenți pot alege să înceapă studiile la începutul oricărei perioade de patru săptămâni de 10 săptămâni: toamna (septembrie / octombrie), iarnă (ianuarie), primăvară (aprilie) sau vară (iunie / iulie)

Locații

  • Kapolei

    Farrington Highway,91-971, 96707, Kapolei

Întrebări